PA.png

BLI MEDLEM

OCH ALLT OM MEDLEMSKAP

INFORMATION OM ATT

Medlemskap i PA studentförening är till för dig som studerar Personal- och Arbetslivsprogrammet.

Medlemskapet räcker under hela studietiden.

För att bli medlem behöver du fullfölja både steg 1 och steg 2.

Vid frågor och funderingar tveka inte att mejla Vice Ordförande, som har ansvar för medlemskapen: viceordforande@pageflestudentforening.com

Du som inte studerar vid Personal- och Arbetslivsprogrammet kan välja att bli stödmedlem för föreningen, se instruktioner längre ner.

STEG 1

För att bli medlem i föreningen kan du antingen:

• Betala genom Swish – Skicka 202 kronor (2 kr i avgift tillkommer) till nummer: 123 034 54 96
    Märk överföringen med
     "medlemskap" + ditt för- och efternamn.

eller

• Betala genom banköverföring – Skicka in medlemsavgiften på 200 kronor till plusgiro 600823-9.
    Märk överföringen med "medlemskap" + ditt för- och efternamn.

STEG 2

Därefter besöker du p-riks hemsida för vidare registrering:

STÖDMEDLEM

Du som inte studerar vid Personal- och Arbetslivsprogrammet kan välja att bli stödmedlem för föreningen och du betalar då in 50 kronor till vårt plusgiro och skickar mail till oss på samma sätt som beskrivits ovan. Stödmedlemskapet gäller en termin och gör att du får ta del av alla våra aktiviteter, evenemang och medlemsrabatter under denna period. Du får också närvaro- och yttranderätt under våra årsmöten.

STÖDMEDLEM

KONTAKTA OSS