PA.png

Rulla neråt

om PA GEFLE

FAQ OM PA GEFLE

Vilka studenter riktar sig PA Gefle sig till?

PA Gefle är en av Högskolan i Gävles nyaste studentföreningar som startade i mars år 2011. PA Gefle riktar sig främst till dig som studerar Personal- och arbetslivsprogrammet.

Vad gör PA Gefle för studenterna?

Föreningens syfte är att verka för att din tid som student ska bli den bästa! PA Gefle finns här för dig, oavsett om det gäller att anordna evenemang, vara stöd för dig i din utbildning eller hjälpa dig komma i kontakt med relevanta företag för din framtid.

PA Gefle anordnar evenemang beroende på vad det finns för intresse bland studenterna samt vad styrelsen har för mål inför verksamhetsåret. Har du något förslag på vilka aktiviteter vi kan genomföra, tveka inte att kontakta oss på info@pageflestudentforening.com eller klicka här (länk till kontaktsidan).

Om du som student har några synpunkter, förslag på förbättringar eller kritik gällande utbildningen, så kan du alltid vända dig till PA Gefle via mejl, info@pageflestudentforening.com.

PA Gefle jobbar ständigt med att hitta nya samarbetspartners som kan göra din studietid till den bättre. Det kan vara allt ifrån olika fackförbund, företag håller föreläsningar till medlemsförmåner som på caféer, restauranger eller olika typer av fritidsaktiviteter lokalt här i Gävle. Om du har några tips på samarbetspartner, kontakta oss på naringsliv@pageflestudentforening.com.

Har du några funderingar eller vill vara verksam i styrelsen, tveka inte att höra av dig! Kontaktuppgifter till samtliga i styrelsen finner du under fliken ”styrelse”                          , för att komma dit direkt.

Varför ska jag bli medlem?

Genom att bli medlem får du ta del av allt som händer med föreningen under din studietid. Du får träffa nya vänner, skapa en gemenskap, vara med på roliga evenemang, interagera med betydelsefulla företag och ta chansen att påverka din utbildning.

HR-dagen, medlemsförmåner för PA Gefle och insparken med föreningen är stora fördelar till varför du ska bli medlem. Om du vill läsa mer om dessa så klicka på respektive knapp!

Hur blir jag medlem?

Vad roligt att du vill bli medlem. Klicka på knappen nedan för att se vidare instruktioner. VI SES SNART!

Nyfiken på våra stadgar?

KONTAKTA OSS